FIAT 500 ONDERSTEL

In hoogte verstelbare verlagingsveren (schroefsets) en betere schokdempers geven de populaire Fiat 500 een nog beter rijgedrag.

Specifiek bij deze lichte auto’s is de standaard vering enorm te verbeteren, vaak nog meer dan bij de “supercars”. De 500 gebruikt een klassieke Mc-Pherson met een dunne 22mm zuigerstang, welke de rem- en zijdelingse krachten opneemt. Deze wordt door Intrax vervangen wordt door een holle “upside-down” poot met maar liefst 40mm diameter. Deze is bijna tien keer stijver. Hierdoor verbetert zowel het comfort als het stuurgedrag. De schokdempers worden vervangen door units met een over een ruim gebied verstelbare demping, zodat iedereen een voor hem (of haar) geschikte instelling kan vinden.

De achterschokdempers worden vervangen door verstelbare units. Deze geven natuurlijk een betere wegligging. Daarnaast bieden ze ook meer comfort dankzij een uitgekiend demping mechanisme en een specifiek voor de 500 en de Nederlandse wegen ontwikkelde setting.

De veren zijn korter waardoor de auto optisch mooier komt te staan en het zwaartepunt en het rolcenter naar beneden gaat.  Voor  is de rijhoogte instelbaar d.m.v. de wartels, waardoor een perfect compromis te vinden is tussen optiek, bochtengedrag en grondspeling.  

Intrax is een Nederlandse fabrikant van hoogstaande veringtechnologie met meer dan 30 jaar intensieve ervaring op het allerhoogste niveau in de racewereld. Intrax ontwerpt en produceert schokdempers, vering en ondersteltechniek voor Formule 1 auto’s, straatauto’s en alles daartussen. In aanvulling op een uitgebreid straat- en competitie programma levert Intrax ook “maatpakken” op ondersteltechniek. Informeer vrijblijvend wat wij voor u kunnen betekenen.

VERLAGINGSVEREN VOOR DE NIEUWSTE MODELLEN

Of het nu race is, of straat: Intrax blijft vooraan. Voor de net geïntroduceerde Suzuki Alto, Skoda Superb, Renault Mégane en Opel Insignia zijn nú al onze kwalitatief hoogwaardige verlagingsveren te leveren. Door de jarenlange ervaring heeft Intrax een zeer compleet programma verlagingsveren ontwikkeld. De verlagingveren worden vervaardigd naar de hoogste maatstaven volgens DIN2095 uit het sterkste chroomsilicium draad. Alle veren zijn uit voorraad leverbaar en worden twee keer per week uitgeleverd. Voor vrijwel elke auto is er een set verkrijgbaar.

Zodra de set gemonteerd is valt als eerste natuurlijk het mooiere uiterlijk van de auto op. Stond de auto eerst "hoog op de poten"; nu lijkt de auto aan de grond te kleven. De wielkasten zijn veel beter gevuld. Dit alleen is al voor velen een reden om verlagingsveren te monteren. Daarnaast krijgt een auto die voorzien is van verlagingsveren een sportiever rijgedrag. Hij zal minder overhellen in bochten.

De verlaging is gemiddeld 30-40mm, met een andere verlaging als dit voor de specifieke auto beter is. Een verdere verlaging is alleen mogelijk in combinatie met onze schroefsets; deze hebben namelijk kortere demperhuizen. Hierdoor is een extreme verlaging met behoud van of zelfs verbetering van de wegligging mogelijk.

 Omschrijving                          Verl.          Type              Bouwjaar
 
SUZUKI ALTO                         35/30                                 03/2009-
 
SKODA SUPERB
1.4TSi/1.8TSi/1.9TDi              30/20           3T                  07/2008-
 
SKODA SUPERB 2.0TDi           35/25           3T                 07/2008-
 
SKODA SUPERB
1.4TSi/1.8TSi/1.9TDi/2.0TDi  40/30                                 07/2008-
 
RENAULT MÉGANE
5DR. 1.6/2.0/1.5dCi               30/40                                11/2008-
 
RENAULT MÉGANE
5DR. 1.9dCi/2.0T                   30/40                                 11/2008-
 
RENAULT MÉGANE COUPÉ
1.6/2.0/1.5dCi                      15/25                                   11/2008-
 
RENAULT MÉGANE COUPÉ
1.9dCi/2.0                             15/25                                  11/2008-
 
OPEL INSIGNIA 1.6/1.8         30MM                                 07/2008-
 
OPEL INSIGNIA
2.0T/2.0CDTi                          30MM                                07/2008-

H. van Oldenmark 2de bij Nederlands Historisch Rally Kampioenschap 2010

Dit seizoen is Herman van Oldenmark samen met Fred Hak 2de geworden bij het Nederlands Historisch Rally Kampioenschap 2010 in de sportklasse met de Nissan 240z op Intrax Schokdempers.

Het volgende grote evenement is de bekende Monte-Carlo Rallye die op 26 januari van start gaat. Herman van Oldenmark en Fred Hak hebben zich ingeschreven met de Datsun 240Z uit 1971. 

Je kunt ze volgen via http://www.volgdemontecarlorally.nl

Honda Integra DC2 op INTRAX!

Ook voor de Honda Integra DC2 heeft Intrax nu een complete serie onderstellen ontwikkeld. Voor deze prachtige Honda hebben we een RSA set, geschikt voor sportief straatgebruik / trackday, een 1K2 set voor het stevigere circuitgebruik en een volledige instelbaar 4-Weg systeem voor full-race in ons assortiment.

Informeer bij ons voor meer informatie wat het beste bij jouw auto en wensen past!

Intrax autocross schokdemper productlijn voor Volkswagen (VW)

Klik op de link hieronder voor de autocross folder.

Folder

Gebroeders Monster pakken kampioenschap in zaterdag race DSC

De kampioenschappen in de Supersport II- en Sport-divisie van de Dutch Supercar Challenge zijn beslist. Robin en Ferry Monster eindigden tijdens de eerste race van de Dunlop Finaleraces op het podium waarmee ze hun kampioenschap veiligstelden. In de Supersport II-divisie was Pieter van Soelen superieur, waardoor hij ondanks vijftig strafseconden op de eerste plaats eindigde. Robin en Ferry Monster werden tweede, en Dick van der Donk eindigde in de slotfase nog op de derde plaats. In de Sport-divisie eindigden de gebroeders Van Vliet en Eric van den Munckhof achter Bosman op de plaatsen twee en drie.

Bij de start van de race was Pieter van Soelen het beste weg. De BMW-coureur reageerde fel op het doven van de lichten en kreeg in zijn kielzog teamgenoot Mark van der Aa mee. Voor Ferry Monster verliep de start minder vlekkeloos. De Seat-coureur zat verkeerd in zijn toeren bij de start waardoor hij vanaf de derde plaats terugviel tot positie zes.

Van der Aa werd meteen onder druk gezet en kon niet voorkomen dat Luc de Cock voorbij ging aan de BMW. Van der Aa haakte daarna aan bij de Lotus en probeerde in de tweede ronde om deze Lotus in de Duikersloot bocht buitenom in te halen. De Cock gooide echter de deur dicht waarna het tweetal met elkaar in aanraking kwam. Van der Aa schoot door het gras en kon maar net voorkomen dat hij de vangrail raakte. Luc de Cock kon op zijn beurt doorrijden maar in de bocht daarna brak bij hem de wielophanging af waardoor hij spinde en zijn weg niet kon vervolgen. Van der Aa verloor ook veel tijd, en kon op dat moment een goede klassering eigenlijk al vergeten.

Daan Meijer kwam hierdoor met zijn Porsche op de tweede plaats te liggen, maar hij werd op de huid gezeten door Ferry Monster. Na zijn slechte start herstelde Monster zich goed en het lukte hem ook om de Porsche van Meijer voorbij te steken. Ook Nick Aerts kon voorbij Meijer gaan, waarna de Porsche van Meijer in het vizier van Marcel Norbart verscheen.

Marcel Norbart zette hierna Daan Meijer flink onder druk, en na een paar ronden slaagde de Seat-coureur erin om ook aan de Porsche van Meijer voorbij te gaan. Meijer werd hierna ook nog ingehaald door BRL-coureur Dick van der Donk. Marcel Norbart reed op zijn beurt Nick Aerts voorbij. De Seat-coureur kwam hierdoor achter Van Soelen en Monster op de derde plaats te liggen.

Na de pitstops was Pieter van Soelen teruggevallen tot de derde plaats achter Robin Monster en Marcel Norbart, maar de BMW-coureur was vastbesloten om de eerste positie weer terug te pakken. Van Soelen noteerde zeer snelle rondetijden en kon al snel Marcel Norbart voorbij gaan. Niet veel later liet ook Robin Monster, die op kampioenskoers lag, Van Soelen voorbijgaan.

Marcel Norbart ging ook snel en hij reed steeds dichter naar Robin Monster toe. Norbart slaagde erin om voorbij te gaan aan de RIWAL-Seat, maar kon uiteindelijk toch niet de tweede plaats opeisen. Met nog twee ronden te gaan haalde Norbart achterblijver Frank Bédorf in voor de GT-chicane, maar hierbij raakte het tweetal elkaar. Norbart spinde, schoot rechtdoor en kwam hierdoor in de grindbak terecht. Norbart kon hierna nog wel zijn weg vervolgen, maar een podiumplaats zat er voor de Seat-coureur niet meer in. Robin Monster en Dick van der Donk maakten hiervan dankbaar gebruik en eindigden achter Pieter van Soelen op de plaatsen twee en drie. Omdat Mark van der Aa en Koen Bogaerts door de spin van Van der Aa in de beginfase slechts op de tiende plaats eindigden pakten Robin en Ferry Monster met dit resultaat bovendien het kampioenschap in de Supersport II-divisie.

In de Sport-divisie pakte Richard van den Bos bij de start van de race de eerste positie over van Eric van de Munckhof. Van de Munckhof kon niet profiteren van zijn eerste plaats, want na Van den Bos lukte het ook Aart Bosman om voorbij te gaan aan de Focus Sport. Bosman kende een goede start van de race, want in de tweede ronde kon hij zelfs de eerste plaats van Richard van den Bos overnemen.

Naast Bosman waren de ogen deze race ook gericht op Guillaume Schulz. Schulz maakte namelijk ook nog kans op het kampioenschap van de Sport-divisie als hij deze race voor Aart Bosman kon eindigen. Schulz was gestart op de vijfde plaats, maar kon voor de pitstops oprukken naar positie twee. De Lotus-coureur verschalkte hierbij onder andere Richard van den Bos en Eric van de Munckhof.

Na de pitstops viel Schulz echter weer veel plaatsen terug tot positie vijf, omdat hij door zijn goede resultaten in eerdere races veel resultaatseconden had. Ook Bosman had veel resultaatseconden, maar omdat hij zich in de beginfase flink had losgereden van zijn concurrenten, kwam hij na de pitstops op de derde positie terecht, achter Nico van Vliet. Koploper was hierdoor Michael Verhagen geworden met zijn Honda S2000.

Verhagen kon van die eerste positie niet lang genieten, omdat bleek dat zijn pitstop te kort was geweest. De Honda-coureur had eerst nog felle gevechten met Van Vliet, Bosman en Van de Munckhof, maar kreeg uiteindelijk voor zijn te korte pitstop een drive-through penalty waardoor hij terugviel naar de vierde plaats. Aart Bosman was ondertussen voorbij gegaan aan Nico van Vliet en was hierdoor op de eerste positie komen te liggen.

Bosman kon in de slotfase zijn eerste plaats consolideren en omdat Guillaume Schulz niet verder kwam dan de vijfde positie pakte hij met deze overwinning ook het kampioenschap van de Sport-divisie. Peter en Nico van Vliet eindigden de race op positie twee, en de derde plaats ging naar Eric van de Munckhof.

Volledige uitslag van de race

Barten en Nooren pakken tweede overwinning in Toerwagen Diesel Cup

ZANDVOORT (14 augustus 2011) – Na de eerste wedstrijd van vrijdag werden de hoofdrollen van de tweede race in de Toerwagen Diesel Cup door dezelfde coureurs opgeëist. De winnaars waren wel verschillend. Voor het oog van 46.500 toeschouwers reden Maik Barten en Marcel Nooren (BMW 123d Coupé) op Circuit Park Zandvoort naar de overwinning. In het voorprogramma van de RTL GP Masters of Formula 3 eindigden de Volkswagens Golf 5 van equipe Ronald Morien – Dennis de Groot en Jeroen Dik binnen twee seconden van de winnaar op de tweede en derde positie.

Jeroen Dik pakte na de start de koppositie en liep al snel een seconde uit op zijn achtervolgers. Ronald Morien had de SEAT León van Simon Gras groot in zijn spiegels, terwijl het tweetal Maik Barten en Marcel Nooren ook aandrong.

Zowel voor als na de verplichte pitstop bleef de top drie slechts een paar seconden van elkaar verwijderd. De volgorde van de deelnemers wijzigde in het tweede deel van de race. Geert Smeijsters kreeg bij de pitstop met rijderwissel behalve het stuur, ook de leiding in handen. Hij probeerde zijn auto zo breed mogelijk te maken voor de aanstormende concurrenten. Zijn inspanning ten spijt: zowel beide Volkswagens als de equipe Barten – Nooren vonden een weg langs de SEAT van Smeijsters, waarna een spannende eindsprint volgde. Het tweetal Morien en De Groot ging aanvankelijk aan kop, totdat Nooren een succesvolle inhaalactie maakte. Dik volgde en probeerde nog een positie te winnen, maar moest genoegen nemen met de laatste plek op het erepodium.

Marcel Nooren passeerde met een kleine winstmarge de finishvlag en schoof samen met teamgenoot Maik Barten weer een plekje op in de tussenstand. “Dit was een mooie wedstrijd waarin ik echt alles moest geven om te winnen”, zei Nooren. “Volle bak door het Scheivlak en dan hang je helemaal in je gordels, schakel je op en zie je dat je weer een klein beetje naar je tegenstander rijdt. Dat is gaaf.”

Jeroen Dik blijft na zijn derde plaats leider in het en heeft inmiddels 133 punten verzameld. Toch moest hij flink aan het werk voor een plek op het podium. “We zaten met z’n drieën erg dicht bij elkaar en soms moest ik even van het gas om schade te voorkomen”, vertelde Dik. “Soms reden we echt rakelings langs elkaar. Maar het was wel erg leuk om er heel de wedstrijd vol voor te moeten gaan.”

“Misschien kwam het door het rubber van de Formule 3 op de baan, maar de rondetijden waren van iedereen snel. En dit keer heb ik niets verprutst”, lachte Morien. Vrijdag tijdens de eerste wedstrijd maakte hij een valse start. In de tweede race vergistte teamgenoot De Groot zich in de snelheid van zijn tegenstander. “De auto van Barten en Nooren reed iets harder dan ik dacht. Ik probeerde op het rechte stuk verdedigend naar de binnenkant te rijden, maar Marcel zat er al naast”, baalde De Groot.

De volgende twee wedstrijden van de Toerwagen Diesel Cup vinden plaats in het weekeinde van 3 en 4 september tijdens de Trophy of the Dunes op Circuit Park Zandvoort.

Uitslag RTL GP Masters of Formula 3 2011
Race 2 Toerwagen Diesel Cup:
1. Eq. Nooren / Barten, BMW 123d coupe, 24 ronden in 52:02,083 (119,180 km/u),
2. Eq. Morien / De Groot, Volkswagen Golf 5, op 1,576 seconden,
3. Jeroen Dik, Volkswagen Golf 5, op 1,838,
4. Rob Severs, BMW 320d, op 16,700,
5. Eq. Roeleveld / Baars, Volvo C30 D5, op 19,256,
6. Eq. Gras / Smeijsters, Seat Leon, op 19,317,
7. Eq. Cornelissen / de Kleijn, BMW 123d, op 27,861,
8. Eq. van der Kolk / Fridman, BMW 120d, op 28,265,
9. Eq. Kool / Zumbrink, BMW 120d, op 35,237,
10. Eq. Braams / Zwart, BMW 123d, op 38,591,
11. Eq. den Dekker / Charles, BMW 120d, op 1.36,812,
12. Eq. Lalmy / Groenewegen, BMW 123d, 1.50,070,
13. Eq. van Oranje / Griffioen, BMW 123d, op 1 ronde.

Niet geklasseerd:
Eq. van Rijswick / L’Ortye, BMW 120d, op 20 ronden,
Eq. van Leen / Swart, BMW 120d, op 23 ronden.

Stand na 8 van 14 races:
1. Jeroen Dik, 133 punten
2. Dennis de Groot / Ronald Morien, 116
3. Rob Severs, 90
4. Marcel Nooren / Maik Barten, 88
5. Henry Zumbrink / Ferdinand Kool, 79

RADICAL CUP: Marc Koster / Bertus Sanders 1ste Race 1 op Spa!

Race 1 is verreden op Spa Francorshamps, met Marc Koster / Bertus Sanders op de eerste plaats, en Junior Strous op de tweede plaats. Ze zijn respectievelijk 2de en 3de algemeen geworden in de Radical Masters, waarin de Nederlandse Radical Cup heeft meegereden.

Uitslag Race 1:

1. Marc Koster / Bertus Sanders
2. Junior Strous
3. Erik Zwart
4. Marth de Graaf / |Tim van Gogh


Super resultaat bij WEK voor Intrax.

Intrax heeft bij 3 van de 4 devisies tijdens het WEK de 1ste plaats behaald!

Afgelopen weekend werd de 4 uur van Zandvoort verreden. De derde wedstrijd van het Winter Endurance Kampioenschap 2010-2011, is gewonnen door Coronel Racing. Met een Radical SR3 sportscar werden tweelingbroers Tom en Tim Coronel, samen met teamgenoten Bas Schothorst en Marc Koster, als winnaars van de vier uur durende wedstrijd afgevlagd.

In Divisie II was de winst voor Richard van den Bos, Marco Poland en Bert van de Zweerde namens JR Motorsport.

Divisie IV, beter bekend als de dieselklasse, werd gewonnen de Kool / Cornelissen en De Kleijn. Zij eindigden met hun door Team Bleekemolen geprepareerde BMW 123d voor Liesette Braams en Duncan Huisman, die 2de werden in deze klasse.

Supertrio steelt de show in Formido Swift Cup

Jeffrey Rademaker grootverdiener in Formido Swift Cup op Zandvoort
 
Zandvoort, 28 mei 2012 – Jeffrey Rademaker en David Verzijlbergen hebben tijdens de met 16.000 toeschouwers drukbezochte Pinksterraces op Circuit Park Zandvoort de zeges verdeeld in de Formido Swift Cup. Rademaker won twee keer terwijl Verzijlbergen bij zijn debuut meteen op de hoogste trede van het podium mocht plaatsnemen. Gemakkelijk hadden de winnaars het niet, want in alle drie de wedstrijden werd door een leidend trio op het scherpst van de snede om de podiumplaatsen gestreden.

Een primeur voor de Formido Swift Cup tijdens de Pinksterraces op Circuit Park Zandvoort. Voor het eerst stonden er maar liefst drie wedstrijden in één weekend op het programma. Ten opzichte van het eerste optreden met Pasen met de 20-jarige David Verzijlbergen en de pas 15-jarige Benjamin van den Berg twee nieuwe gezichten en gezien hun leeftijd en hun manier van rijden deed de Formido Swift Cup zijn reputatie als dé opstapklasse voor jong autosporttalent weer alle eer aan.
 
Supertrio
Zowel in de wedstrijd op zaterdag als de twee races op pinkstermaandag eiste het jeugdige drietal Jeffrey Rademaker (20 jaar), David Verzijlbergen (20 jaar) en Tommy van Erp (17 jaar) een absolute hoofdrol voor zich op. In de eerste wedstrijd werd Rademaker de hele race fel op de huid gezeten door de sterk debuterende Verzijlbergen, maar wist de koppositie te behouden. Een opmerkelijke wedstrijd reed het jonge talent Van Erp door eerst bijna een koprol te maken en zich vervolgens terug te vechten naar plaats drie. In zijn enthousiasme was Van Erp echter iets te fel geweest bij zijn inhaalactie op Kim van den Berg en kreeg een tijdstraf, waardoor de derde plaats in handen viel van eerstejaars Swift-piloot Stefan Beelen.
 
Eerste winst Verzijlberg
Race twee leverde een nog fraaier spektakel op. Bumper aan bumper gingen Van Erp, Rademaker en Verzijlbergen over de baan en maakten elkaar het leven flink zuur. In een poging om zijn verloren koppositie te heroveren, verremde Van Erp zich waardoor de leidende Rademaker moest uitwijken. De bekeken rijdende Verzijlbergen profiteerde optimaal en reed in zijn tweede race naar een dik verdiende overwinning. Met een tweede plaats deed Rademaker opnieuw goede zaken voor het kampioenschap, terwijl Van Erp de derde plaats voor zich opeiste.
 
Dubbel
Ook in de derde wedstrijd was het supertrio in fel gevecht om de eindzege. Met een uitstekende start pakte Rademaker de leiding en wist de druk van een aandringende Verzijlbergen te weerstaan. Van Erp lag de hele race op de loer, deed nog een ultieme poging maar moest zich tevreden stellen met plaats drie.
 
Goed scoren
Met twee overwinningen en een tweede plaats was Rademaker de grootverdiener als het om punten voor het kampioenschap ging. “Diktevreden natuurlijk. In de eerste race keek ik teveel in mijn spiegels waardoor ik fouten maakte. Bij de laatste race heb ik dat niet meer gedaan en dat hielp”, blikte Rademaker terug. Nog blijer was wellicht Verzijlbergen, die zijn kans om zich in de picture te rijden met beide handen had aangegrepen. “Een overwinning en twee keer een tweede plaats is niet verkeerd denk ik. Ik hoop dat dit een vervolg krijgt want het is ontzettend leuk om in de Formido Swift Cup te rijden.” Van Erp keek vooral tevreden terug op race twee en drie. ”Met twee derde plaatsen heb ik me goed gerevancheerd voor de eerste race. In de laatste race heb ik geen risico meer genomen.’’ Daarmee alleen maar tevreden gezichten op het Formido Swift Cup-podium van de Pinksterraces.


 
Volgende voorstelling
De volgende twee wedstrijden in de Formido Swift Cup worden verreden in het weekend van 7 en 8 juli als op het Belgische Circuit Zolder de Zolder Super Prix op het programma staat.
 
Uitslagen Pinksterraces, 26 en 28 mei 2012, Circuit Park Zandvoort:
 
Race 1:  1. Jeffrey Rademaker (Coronel Racing) 12 ronden in 25:59.231, 2. David Verzijlbergen (Certainty Racing Team) op 0.605, 3. Stefan Beelen (Coronel Racing) op 12.887, 4. Alain Mossinkoff (Coronel Racing) op 17.867, 5. Kim van den Berg (Harders Plaza Racing) op 18.144, 6. Jörg Obluda (Adriano Sports) op 29.052, 7. Jos Veldboer (Dekker Autosport) op 30.984, 8. Benjamin van den Berg (Harders Plaza Racing) op 31.894, 9. Tommy van Erp (Coronel Racing) op 40.688, 10. Gerard de Nooij (Team Bleekemolen / Racing Team Welzorg) op 51.741. Snelste ronde: Tommy van Erp in 2:08.177.
 
Race 2: 1. David Verzijlbergen (Certainty Racing Team) 12 ronden in 27.22.111, 2. Jeffrey Rademaker (Coronel Racing) op 0.794, 3. Tommy van Erp (Coronel Racing) op 0.828, 4. Kim van den Berg (Harders Plaza Racing) op 1.306, 5. Alain Mossinkoff (Coronel Racing) op 2.165, 6. Jörg Obluda (Adriano Sports) op 3.063, 7. Gerard de Nooij (Team Bleekemolen / Racing Team Welzorg) op 3.649, 8. Benjamin van den Berg (Harders Plaza Racing) op 4.304, 9. Jos Veldboer (Dekker Autosport) op 34.289, 10. Stefan Beelen (Coronel Racing) op 3 ronden. Snelste ronde: Tommy van Erp 2.07.921.
 
Race 3:  1. Jeffrey Rademaker (Coronel Racing) 12 ronden in 25:52.037, 2. David Verzijlbergen (Certainty Racing Team) op 1.417, 3. Tommy van Erp (Coronel Racing) op 1.950, 4. Alain Mossinkoff (Coronel Racing) op 13.000, 5. Jörg Obluda (Adriano Sports) op 17.786, 6. Kim van den Berg (Harders Plaza Racing) op 22.229, 7. Benjamin van den Berg (Harders Plaza Racing) op 22.534, 8. Gerard de Nooij (Team Bleekemolen / Racing Team Welzorg) op 29.077, 9. Jos Veldboer (Dekker Autosport) op 29.432. Snelste ronde: Tommy van Erp in 2:08.301.
 
Stand na 5 races:
1. Jeffrey Rademaker 102 punten, 2. Tommy van Erp 72, 3. Kim van den Berg 68, 4. Alain Mossinkoff 56, 5. David Verzijlbergen 54, 6. Jörg Obluda 48, 7. Stefan Beelen 47, 8. Gerard de Nooij 45, 9.Jos Veldboer 41, 10. Benjamin van den Berg 25, 11. Liesette Braams 7.